به من برگرد



















Blog | Profile | Archive | Email | Design by | Name Of Posts


*zendegi*

اگراززیستن آسوده بودیم هرگز به هنگام تولد نمیگریستیم

به من برگرد اون روزو که با توزندگی خوب بود
به شوق دیدنت هر دم تو دل بد جوری آشوب بود

                                                     به من برگرد اون روزو شبا از بین ماه بردار
                                                     یه کاری کن که برگرده گذشته های بی تکرار

که من جا مونده ام انگارتو اون روزا و لحظه ها
با این من آشنا نیستم من انگار مرده ام سالها

                                                    من و برگردون از گریه به خنده های بی وقفه
                                                    وجودم یخ زده ازغم غمت طوفانی از برفه

به من برگرد اون احساسی که آرومم کنه بازم
وگر نه من بدون تو با دلتنگی نمیسازم

                                                   میام پیش تو که رفتی حالا که سرد وغمگینم
                                                   تو هم برگرد اون آغوشت که من محتاج تسکینم

به من برگرد اون حسی که گرفتی از دلم ناگه
دارم شک می کنم حتی ما باهم بوده ایم یا نه

                                                   یه کاری کن منه مرده دوباره زنده شم در تو
                                                   عزیزم کار سختی نیست

                              
     فقط یک لحظه پیدا شو
                                   فقط یک لحظه پیدا شو
                                   فقط یک لحظه پیدا شو



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در دو شنبه 8 آبان 1391برچسب:,ساعتتوسط مهرسان | |